Ďalšia editacia

26.10.2009 18:56

Včera som tu spravil dosť práce. Pribudla rubrika Roller Coaster Tycoon 3, recenzie, youtube videá a trailery na hry. Spustil som aj Seafight takže sa môžete tešiť na nové screeny. Bohužial miesto 100MB sa dosť rýchlo míňa takže to budem musieť nejako vyšpekulovať. Tiež by som chcel dať do sťahovania mp3jok prehravanie na webe aby ste nemuseli všetko sťahovať a potom zistite že je to na prd. Takže to potom aj tak skončí v koši.

Tiež sa mi nepáči web šablona. Chcel by som to trocha upraviť ale je to say ťažke. Neviem či ste niekedy písali v BB-kódoch (používajú sa väčšinou vo fórach napr. text teda podčiarknuté treba vo fóre napísať ako:  [u]text[/u] je to dobré si pametať). Css je od tohto asi 10x ťažšie a ešte k tomu to treba importovať a bla bla bla. To si nechám až keď to tu bude rozbehnuté.

Taktiež by som chcel popridávať návody v tým BB-kódom aj HTML (to je podobné). Hlavne editovanie vo farbách, hrúbe písma ... To čo som sa všetko naučil + nejaké tie užitočné stránky. Návody budú pre úplných začiatočníkov a aj príklady využitia v praxi. Dúfam že moji internetový kamoši mi pomôžu s materiálom (screeny... pretože ja všetko nehrám ale každý niečo). To by bolo asi na dnes všetko. Nikomu sa predsa nechce čítať všelijaké blbosti keď autor ako sa to zvykne hovoriť "chodí okolo horúcej kaše". 

(ako vždy) :P Drifter 


Toplist: Drifters web Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti