Editácia css

23.11.2009 12:49

Dnes som po dlhej dobe spravil výrazný krok. Začal som editovať css (dizain stránky, grafiku) onedlho sa dočkáte návodu ako to editovať. Bude to asi tak o týždeň lebo ani ja ešte presne neviem ako nato, takže ak uvidíte nejakú chybičku krásy dajte vedieť. Na editáciu css na webnode nepotrebujem všelijaké blbosti stačia mi 2 programy ktoré budú v návode na stiahnutie.

Keďže som na webe nič dlho nerobil bolo by sa zdalo že som leňošil a bla bla bla. Cez tú dobu som sa "učil" robiť videá cez nový programík ktorý sem tiež onedlho pribudne. Spravil som tiež nové "logo" webu. Je to zatial dočasné lebo ešte musím ponachádzať všakovaké fintičky. Minochodom začalo ma baviť runescape takže tam by ste ma mohli najskôr nájsť.

To je zatiaľ všetko. Zdraví Drifter.


Toplist: Drifters web Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti